Usein kysytyt kysymykset

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Miten voin aloittaa kuntonyrkkeilyharrastuksen?

Voit aloittaa kuntonyrkkeilyn alkeiskurssiltamme, jonka järjestämme kausittain. Ilmoittautumislomake ja kurssien aloitusajankohdat sekä ajat löydät nettisivuiltamme

www.helsingintarmo.com

Voiko kuntonyrkkeilyä kokeilla ensin maksutta?

Voit käydä maksutta kerran kokeilemassa kuntonyrkkeilytuntia. Alkeiskurssilla et tarvitse aikaisempaa kokemusta, jatkokurssille osallistuessa on hyvä olla kuntonyrkkeilyn perusteet hallussa. Ota yhteyttä sähköpostilla ja sovi kokeilukerrasta nyrkkeily@helsingintarmo.com

Tarvitsenko omat nyrkkeilyhanskat?

Salilta löytyy erikokoisia hanskoja myös lainattavaksi. Viimeistään harjoittelun edetessä on suositeltavaa hankkia omat nyrkkeilyhanskat. Salilla on myös myynnissä joitakin hanskoja. Kysy lisää ryhmäsi ohjaajalta.

Voinko ilmoittautua useampaan ryhmään?

Voit. Jos ilmoittaudut kahteen ryhmään, maksat edullisemmasta ryhmästä vain 60% hinnan.

Onko salilla mahdollista harjoitella omatoimisesti?

Helsingin Tarmo Nyrkkeilyn jäsenet voivat tiedustella omatoimisesta harjoittelusta ryhmän ohjaajalta.

Missä Helsingin Tarmon nyrkkeilysali sijaitsee?

Nyrkkeilysalimme sijaitsee Vallilassa osoitteessa Mäkelänkatu 52B, 4 krs. Katutason oven avaamiseen tarvitset henkilökohtaisen ovikoodin, joka syötetään ulko-ovella olevaan lukijaan. Sali sijaitsee talon neljännessä kerroksessa. Salin ovi aukeaa henkilökohtaisella magneettiavaimella ja ovessa on myös soittokello mikäli et ole vielä saanut avainta.

Miten saan henkilökohtaisen ovikoodin ja magneettiavaimen?

Katutason ovesta pääset ovikoodilla, joka lähetetään jäsenille ennen kauden alkua. Henkilökohtaisen magneettiavaimen saat lunastettua itsellesi hintaan 10€ ja se laskutetaan uusilta jäseniltä kurssimaksun yhteydessä. Avain toimii niiden treenien aikaan joihin olet ilmoittautunut ja joista olet maksanut kurssimaksun.

Huom! Kuntonyrkkeilyn alkeiskurssilaisten, Vilperi-Boxingin, Seniori-Boxingin eikä Junnujen nyrkkeilykoulun jäsenten tarvitse lunastaa omia magneettiavaimia vaan ohjaaja päästää salin yläovesta sisään ennen tunnin alkua.

Hukkasin magneettiavaimeni, mitä teen?

Jos magneettiavaimesi hukkuu, veloitetaan sinulta 10€ uudesta avaimesta. Rikkinäisen avaimen tilalle saat uuden avaimen ilman lisämaksua.

Mikä on lisenssi ja miksi tarvitsen sellaisen?

Suomen nyrkkeilyliiton sääntöjen mukaan kaikkien liiton jäsenseuroissa harrastavien henkilöiden tulee olla lisensioituja. Jotta voit ilmoittautua treeniryhmään tai kurssille, sinulla tulee olla voimassaoleva lisenssi.

Tarvitsenko vakuutuksen?

Kuntonyrkkeilijöille vuosittainen vakuutus ei ole pakollinen mutta suositeltava. Kilpailijoille vakuutus on pakollinen, mutta sen voi kilpailuttaa ja hankkia haluamastaan paikasta. On hyvä varmistaa omasta vakuutusyhtiöstä korvaako se tapaturman lajiharjoittelussa/kilpailutilanteessa. Voit halutessasi hankkia vakuutuksellisen lajilisenssin SuomiSportin kautta.

Miten hankin lisenssin tai vakuutuksen?

Suomen Nyrkkeilyliiton lisenssit ja vakuutukset ovat hankittavissa osoitteessa www.suomisport.fi

Palvelussa ostettava lisenssi ja vakuutus maksetaan aina samassa yhteydessä. Joten lisenssiä ja vakuutusta ostaessasi varaa pankkitunnisteet tai luottokortti lähellesi.

Valitse lisenssiseuraksi Helsingin Tarmo.

Lisätietoa löydät täältä:https://www.nyrkkeilyliitto.com/seuroille/lisenssit-ja-vakuutukset-2/

Hinnat (2024):

Harrastelisenssi 11€