Jäsenmaksut & ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen kevätkaudelle 2024 on avautunut.

Tarkista treeniajat ja poikkeavat aikataulut ryhmien omilta sivuilta. Ryhmiin ilmoittaudutaan täyttämällä ao. ilmoittautumislomake.

Kun olet täyttänyt ja lähettänyt jäsenhakemuksen, sinulle lähetetään viitteellinen lasku sähköpostiisi. Laskut lähetetään lähempänä kauden alkua.

Kevään 2024 kurssimaksut löydät haluamasi kurssin välilehdeltä. Uuden jäsenen kausimaksuun lisätään hköisen avaimen lunastamismaksu 10 € (pois lukien Vilperi-Boxing, nyrkkeilykoulu junnuille, Seniori-Boxing, kuntonyrkkeilyn alkeiskurssi). Nyrkkeilyjaoston jäsenmaksuun sisältyy Helsingin Tarmon jäsenmaksu 25 €/jäsen/kalenterivuosi. Ilmoittautuminen on sitova ja lasku tulee maksaa eräpäivään mennessä. Jos laskua ei näy, kannattaa tarkistaa roskaposti.

Jotta voit ilmoittautua treeniryhmään, sinulla tulee olla voimassaoleva lisenssi. Nyrkkeilyliiton sääntöjen mukaan kaikkien liiton jäsenseuroissa harrastavien henkilöiden tulee olla lisensioituja. Lisätietoa löydät täältä: https://www.nyrkkeilyliitto.com/seuroille/lisenssit-ja-vakuutukset-2/  Lisenssin voi hankkia täältä Suomisportista. Valitse lisenssiseuraksi Helsingin Tarmo.

Huom.! Lisenssi ei sisällä kuitenkaan vakuutusta, vaan siitä tulee jokaisen harrastajan itse huolehtia. Kuntonyrkkeilijöille vakuutus ei ole pakollinen, kilpailijoille on, mutta sen voi halutessaan kilpailuttaa.

Harrastelisenssi 11 €
Kilpailulisenssi 40 €
Kuntonyrkkeilyvakuutus (aikuiset) 32 €
Kuntonyrkkeilyvakuutus (alaikäiset) 25 €

Salillamme on sähköinen kulunvalvonta, henkilökohtaiseen avaimeen koodataan maksetut treenit. Huom.! Salille ei saa päästää ulkopuolisia. Rikkinäisen avaimen tilalle saa uuden ilmaiseksi, mutta kadotetun tilalle uuden avaimen koodaus on 10€.

Kulunvalvonnan ja maksujen tarkistamisen takia sinun tulee tietää etukäteen viikonpäivät, joina aiot treenata.

Meillä käy Smartum liikuntasetelit sekä Smartum Pay.