Kaikille kevään jäsenmaksun maksaneille avoimet kesätreenit

20.4.2022

Vaikka ohjatut harjoitukset loppuvat toukokuussa viikolla 19, eivät treenit siihen lopu. Maanantain Palen vetämät harrastenyrkkeilyvuorot 18:30-20:30 jatkuvat juhannusviikolle 20.6. asti ja ne ovat avoinna kaikille seuran jäsenille. Treenit voi vetää kovilla tehoilla, mutta myös rauhallisemmalla sykkeellä. Lisäksi 1.6. alkavat Tarmon legendaariset kesän kuntopiirit, jotka jatkuvat keskiviikkoisin klo 18:30-20:00 niin ikään juhannusviikolle 22.6. saakka. Myös keskiviikon treenit on avoinna kaikille seuran jäsenille. Jukan vetämät treenit pitävät sisällään alkulämmittelyt, pariharjoittelun, kuntopiirin sekä lopuksi halukkaille pienen palauttavan lenkin Vallilan laaksossa. Tätä on kaivattu parin kesän tauon jälkeen!