Helsingin Tarmo on Stadin Vuoden Urheiluseura!

12.6.2020

Helsingin kaupunki on valinnut Helsingin Tarmon Vuoden Urheiluseuraksi! Helsinki-päivän yhteydessä 12.6. palkittu seura liittyy vuodesta 2003 palkittujen stadilaisseurojen ansiokkaaseen listaan ensimmäisenä nyrkkeilyseurana. Perusteluissa Tarmoa kuvailtiin muun muassa seuraavasti: ”Tarmon treenisali Sturenkadulla on läpileikkaus suomalaisesta nyrkkeilystä. Tiloissa harjoittelevat juniorit, kansallisen tason nyrkkeilijät, maajoukkueurheilijat, kuntoilijat, harrastajat, ”jäähdyttelijät” ja ammattilaisnyrkkeilijät. Treenisali on stadilaisen nyrkkeilyn sydän, joka pumppaa eloa ja ennen kaikkea iloa stadilaiselle nyrkkeilylle. Seura tarjoaa tukea ja mahdollisuuksia urheilijapolun jokaisella askelmalla, unohtamatta uransa päättäviä urheilijoita. Tarmossa sykkii suuri seurasydän, jossa yksilöurheilija voi tuntea olevansa osa joukkuetta, heidän toinen toisilleen antama tuki ja kannustus ovat aidon lämminhenkistä. Seuran urheilulliset saavutukset eivät ole vain laadukkaan valmennuksen ansiota – se on myös tarmolaisen seurahengen ansiota.”