Turnaus pidetään Ruotsin Kumlassa ja ottelut käydään 19-21.4.
Tarmon Kilpanyrkkeilijät Noora Kosonen ja Elina Gustafsson Osallistuvat ensi viikonloppuna kovatasoisen Naisten Turnaukseen.
Tarmon jo perinteeksi muodostuneiden kesätreenien aikataulu on lyöty lukkoon kesän 2019 osalta! Virallinen kevätkausi loppuu viikolla 16 ja kesätreenit alkavat 6.5. Kesätreenit kuuluvat kevään jäsenmaksuun ja ovat kaikille ryhmille avoimet treenit. Maanantaisin jumpataan Palen tahtiin sikajumpassa klo 18 Keskiviikkoisin kuntopiiri + juoksulenkki klo 18 Perjantaisin kehonhuoltoon painottuva treeni klo 17 Kesätreenit jatkuvat juhannusviikolle asti, viimeinen kerta on 19.6. Kesää odotellessa :)
Kultaa: Sam Morovati B70 Dara Sekhon B81+ Hopeaa: Elyas MC Clellan A69
Kultaa: 48kg Noora Kosonen 64kg Anette Valtanen 69kg Anu Lammi 75kg Lilli Ahlstedt Hopeeta: 64kg Kerim Kadyrov Pronssia: 54kg Anna Jutila 57kg Jenni Karjalainen
Muista käydä ilmoittautumassa haluamallesi kurssille
Kausi on saatu ansiokkaasti ja tarmokkaasti päätökseen, joten on aika kiittää kaikkia kuluneesta syksystä ja rauhoittua joulunodotukseen! Huom! Pale vetää vielä tuttuun tapaan sikajumpan huomenna 17.12 klo 18.30. Jos lahjaideat ovat vähissä ja pukinkontti kaipaa täytettä, voit hankkia lahjakortin Tarmon Nyrkkeilyn kevätkaudelle!! :) Jos kiinnostuit, ota yhteyttä joni.saarenrinne@helsingintarmo.com. Kevät kausi starttaa heti loppiaisen jälkeen 7.1.2019. Lisätietoja aikatauluista ja yhteyshenkilöistä päivitetään nettiin pian.
Ylä-Tikkurilan Kipinä & Helsingin Tarmo järjestävät yhdessä nyrkkeilykilpailut lauantaina 22.9.2018.
Kesätreeneihin ovat tervetulleita kaikki kevään kausimaksun maksaneet jäsenet.
Mitalikahvit (18.4.2018)
Tarmon kilpailijoiden menestystä juhlistetaan mitalikahveilla nyrkkeilysalilla keskiviikkona kello 17:30.