Tutustu nyrkkeilyn sekä potkunyrkkeilyn perusteisiin samalla kurssilla!
Pyrimme järjestämään kurssin loppuvuodesta 2022
Syksyn kurssit (9.8.2022)
Martti Lehtevä edusti Suomea Rooman Olympiakilpailuissa vuonna 1960 kevyessä välisarjassa 63,5kg. Arvokisaedustuksia tuli myös EM-kilpailuissa vuonna 1959 sarjassa 63,5kg. Suomenmestaruuden Martti voitti kerran vuonna 1958 sarjassa 63,5kg. Rooman olympialaisten jälkeen Martti otti vastuun Tarmon nyrkkeilyvalmennuksesta veljensä Raimon kanssa. He hoitivat Tarmon valmennusta aina vuoteen 1972 asti. Martti valmensi myös Tarmon ulkopuolella. Mm. hän valmensi Santahaminassa varusmiespalvelusta suorittavia nyrkkeilijöitä, toimi useissa maaotteluissa kehäavustajana ja toimi niin ikään valmentajana liiton leireillä. Martti oli myös aktiivinen järjestöpuolella. Hän istui Suomen Nyrkkeilyliiton hallituksessa vuosina 1967-72 ja oli Tarmon johtokunnan jäsen useamman vuoden.
Lisätietoa tapahtumasta osoitteesta www.olympiapaiva.fi
Syksyn kurssit alkavat viikolla 36. Tarkempaa infoa ryhmistä tulossa kesän aikana.
Vaikka ohjatut harjoitukset loppuvat toukokuussa viikolla 19, eivät treenit siihen lopu. Maanantain Palen vetämät harrastenyrkkeilyvuorot 18:30-20:30 jatkuvat juhannusviikolle 20.6. asti ja ne ovat avoinna kaikille seuran jäsenille. Treenit voi vetää kovilla tehoilla, mutta myös rauhallisemmalla sykkeellä. Lisäksi 1.6. alkavat Tarmon legendaariset kesän kuntopiirit, jotka jatkuvat keskiviikkoisin klo 18:30-20:00 niin ikään juhannusviikolle 22.6. saakka. Myös keskiviikon treenit on avoinna kaikille seuran jäsenille. Jukan vetämät treenit pitävät sisällään alkulämmittelyt, pariharjoittelun, kuntopiirin sekä lopuksi halukkaille pienen palauttavan lenkin Vallilan laaksossa. Tätä on kaivattu parin kesän tauon jälkeen!
Pääsiäistauko (12.4.2022)
Junnujen nyrkkeilykoulussa ja harrastenyrkkeilyssä pääsiäistauko 15.4.-18.4.
Lisätietoa osoitteesta: https://www.nyrkkeilyliitto.com/tapahtumat/kuntonyrkkeilyn-1-tason-ohjaajakoul/ Ilmoittautuneille luvassa lippuja saman viikonlopun GeeBee-turnaukseen!
Uudet aikataulut: Kuntonyrkkeilyn peruskurssi 9.2.-30.3.2022 Kuntonyrkkeilyn jatkoryhmä 8.2.-12.5.2022 Harrastenyrkkeily 9.2.-11.5.2022
Uudet aikataulut löydät ohessa olevasta kuvasta sekä nettisivuilta.