Ke ja la ryhmään mahtuu vielä
Tervetuloa mukaan kaikki noin eläkeikäiset kuntonyrkkeilystä kiinnostuneet uudet harrastajat!
Laitamme nettisivuille tietoa mikäli ryhmästä vapautuisi paikkoja.
Tarkemmat ryhmäkohtaiset tiedot löydät kunkin ryhmän alta. Uutena valikoimassa naisten kuntonyrkkeily.
Kiitokset kevätkaudesta! Infoamme syksyn ryhmistä kesän aikana nettisivuillamme ja somessa.
Seuraavat treenit perjantaina 14.4.
Vilperi-Boxingin treenit jatkuu vielä huhtikuun ajan ja mukaan mahtuu vielä. Tervetuloa!
Nyrkkeilykoululla ei ole treenejä 20.-24.2.2023. Treenit jatkuu taas 27.2.2023.
Vilperi-Boxing on suunnattu 6-9 -vuotiaille lapsille. Lämmittelynä on hippoja, pelejä, leikkejä ja lajinomaisia lämmittelyliikkeitä. Tunnilla harjoitellaan myös nyrkkeilytekniikan alkeita. Pääpaino on kuitenkin lajinomaisessa leikissä sekä motoristen taitojen kehittämisessä. Jokainen tekee tunnilla oman taitonsa mukaan ja keskiössä on leikinomainen harjoittelu.
Joudumme siirtämään Vilperi-Boxingin ja Seniori-Boxingin aloitusta vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Pyrimme toteuttamaan ryhmät myöhemmin keväällä mikäli saamme kasaan riittävästi ilmottautuneita.
Ryhmä on tarkoitettu syksyn peruskurssilaisille sekä uusille jäsenille joilla on jo nyrkkeilyn alkeet hallussa